Splošni pogoji uporabe blaga in storitev
OSNOVNI PODATKI IN UPORABA POGOJEV
Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini, dostopni na povezavi: _______, ki je v lasti Intent Digital, Janja Gomboc, s.p. (v nadaljevanju: Spletna trgovina ali Ponudnik).
Identiteta: Intent Digital, Janja Gomboc, s. p.
Zakoniti zastopnik: Janja Gomboc, direktorica
Poslovni naslov: Lipahova ulica 13, 1000 Ljubljana
Matična številka: 3407942000
Davčna številka: SI 41572904
DDV zavezanec: DA
IBAN: SI56 6100 0000 9006 603
SWIFT: HDELSI22
E-mail: hello@svilena.si
Spletna stran: www.svilena.si
Vsak kupec je dolžan ob oddaji naročila predložiti zahtevane podatke, ki se obdelujejo in hranijo v skladu s slovensko zakonodajo (varstvo osebnih podatkov ureja ločen dokument dostopen tukaj). Ti Pogoji veljajo tako za kupce, ki so fizične osebe, kot tudi za pravne osebe, pri čemer določila odstopa od pogodbe in jamstva za skladnost blaga veljajo le za potrošnike (fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti).
Kupec s temi Pogoji soglaša in se z njimi v celoti strinja, ko potrdi, da se je z njimi seznanil v posebnem okencu pred oddajo naročila. Ti Pogoji predstavljajo tudi sestavni del prodajne pogodbe med kupcem in ponudnikom za blago in storitve, ki jih kupec kupi v Spletni trgovini.
Blago in storitve so medsebojno ločeni in neodvisni. Ti splošni pogoji veljajo za blago in storitve, razen kadar je s temi ali drugimi splošnimi pogoji določeno drugače.
VARSTVO POTROŠNIKOV
Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), hkrati pa nas obvezujeta najmanj še Obligacijski zakonik (OZ) in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Za primere, ko v Pogojih pogoji niso specificirani, avtomatsko obveljajo zakonska določila.
SPLETNA TRGOVINA
Registracija uporabniškega računa
V Spletni trgovini lahko enostavno nakupujete brez prijave, kot neregistriran uporabnik.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi registrirani uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. V primeru, da registrirani uporabnik ugotovi zlorabo ali kakršnokoli drugo poseganje s strani tretje osebe v njegov uporabniški račun, naj to nemudoma sporoči ponudniku na: hello@svilena.si, da začasno prekličemo uporabniški račun in s tem preprečimo nadaljnje zlorabe.
Opis tehničnega postopka nakupa
Potrošnik uspešno zaključi oddajo naročila po treh osnovnih korakih v postopku nakupnega procesa. Za uspešno uvrstitev blaga (v nadaljevanju: izdelkov) v košarico Spletne trgovine potrošnik pritisne ikono »Naroči« in že isti trenutek se izdelek uvrsti pod košarico spletnega nakupa. V kolikor želite nadaljevati nakup lahko potrošnik izbere dve možnosti »Prikaži košarico« ali »Na blagajno«, ki se prikažeta, ko potrošnik izbere izdelek in pritisne na ikono »Naroči«. V kolikor želi potrošnik nadaljevati z nakupom prične s klikom na »Na blagajno«.
Koraki v nakupnem procesu so naslednji: KOŠARICA, BLAGAJNA in ZAKLJUČEK NAKUPA. V košarici si potrošnik lahko ogleda vsebino košarice, količino izbranih izdelkov, znesek z DDV, znesek dostave, ter končni znesek nakupa. V tem koraku je tudi možnost unovčevanja kupona. Nakupni proces potrošnik nadaljuje z vnosom osebnih podatkov, ki so zahtevani za namen dostave paketa. Hkrati v tem koraku potrošnik izbere način plačila, ter in nakupni proces zaključi s klikom na gumb “Kupite sedaj”. Na dnu strani je tik ob potrditvi naročila hiperlink, ki vodi do pogojev poslovanja spletne strani, kjer si potrošnik lahko seznani s pogoji poslovanja. Check box je zahtevan in brez potrditve ne omogoča zaključka nakupa. Ob kliku »Kupite sedaj« potrošnik na svoj elektronski naslov prejme potrditev naročila, z vsemi podatki o opravljenem nakupu.
Potrošnik ima možnost vsak trenutek zamenjati tako izdelke v košarici kot tudi osebne podatke. Potrošnik v koraku »Košarica« lahko izbriše izdelke, katere je uvrstil v košarico s pritiskom na ikono “x”. S pritiskom na puščico brskalnika »nazaj«, lahko potrošnik izbira dodatne izdelke v Spletni trgovini in tako popravi napako glede naročenega blaga. Potrošnik lahko popravi osebne podatke ob vnosu podatkov v vsakem trenutku oddaje naročila. To stori s pritiskom puščice brskalnika »nazaj«.
Cene blaga
Cene blaga in storitev v Spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene vključujejo DDV. Cene blaga in storitev ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani v Spletni trgovini in veljajo za označeno blago in storitve za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo. S potrditvijo nakupa se kupec hkrati zavezuje k plačilu naročila.
Promocijske kode/kuponi
Ponudnik lahko kupcem občasno ponudi promocijsko kodo/kupon, ki velja na posamezno blago in storitev, skupino izdelkov in storitev ali na celoten nakup, odvisno od posamezne promocijske kode/kupona in pogojev, ki veljajo za vsako promocijo/kupon. Promocijsko kodo/kupon lahko kupec pridobi preko elektronske pošte ali preko družbenih omrežij (Facebook, Instagram), odvisno od same promocije/kupona. Promocijsko kodo/kupon lahko kupec vpiše v ustrezno polje spletne trgovine, za en nakup je mogoče uporabiti samo eno promocijsko kodo/kupon. Promocijska koda/kupon se avtomatično odšteje od vrednosti naročila. Vse promocijske kode/kuponi so časovno omejene in je poleg njih naveden tudi njihov datum veljavnosti. V primeru, da kupec uporabi promocijsko kodo/kupon, naročilo pa je potem preklicano po njegovi volji, je odstopil od pogodbe ali promocijska koda/kupon ni več veljavna, te promocijske kode/kupona ne more več uporabiti. Promocijske kode/kupon ni možno menjati za gotovino.
NAROČANJE IN SKLENITEV POGODBE
Naročanje izdelkov poteka preko spletne strani www.svilena.si 24 ur na dan, 365 dni na leto. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so razvrščeni v posamezne prodajne kategorije. Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno trgovino, onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav oz. vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje uporabe spletne trgovine. V primeru tehničnih težav v spletni trgovini si Ponudnik pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bo Ponudnik obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem je v Spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnik in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Po oddaji vsakega naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil.
V primeru, ko potrošnik naroči izdelek iz Spletne trgovine, Ponudnik pa ugotovi, da izdelka ne bo moral dostaviti v dogovorjenem roku, lahko potrošnik izbere drug izdelek v enaki vrednosti, ali pa odstopi od pogodbe, in zahteva vračilo celotne kupnine.
NAČIN PLAČILA
V Spletni trgovini omogočamo naslednje načine plačevanja:
Plačilna kartica
Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Visa, Mastercard. Za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.
Ponudnik po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Glede na izbran način plačila lahko kupcu nastanejo dodatni stroški (npr. plačilo dodatne provizije, ki je odvisno od ponudnika plačilnih storitev), ki niso vključeni v ceno. Kupca lahko pri načinu plačila z bančnim nakazilom tako bremenijo stroški bančnega nakazila, katerih višina je odvisna od višine, ki jo zaračunava banka kupca.
POŠTNINA IN DOSTAVA
Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Stroški dostave so plačljivi oz. so brezplačni ob določenih promocijskih aktivnostih Spletne trgovine.
Cenik dostave: 3.90 €
Blago na zalogi odpremljamo med delovnimi dnevi (izjeme: državni prazniki oz. nepredvidljivi dogodki). Dostavo za Spletno trgovino opravlja transportno podjetje _______ , vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito.
Plačnik dostave in vračila je kupec. Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla.
ROK DOBAVE
Rok dobave za izdelke na zalogi je naveden ob opisu izdelka. V kolikor bo rok dobave izjemoma daljši (npr. v primeru, ko med samo izdelavo izdelka zmanjka materiala), vas bomo o tem pisno obvestili v naslednjih 48-ih urah.
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Izjava o odstopu mora biti poslan pisno na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na hello@svilena.si. Iz izjave, ki jo potrošnik pošlje, mora biti jasno razvidno, da odstopa od pogodbe na Spletni trgovini. Priložena mora biti tudi številka računa. Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in vrnjenih izdelkov, ki so predmet pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dni po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik skladno s 142. členom ZVPot-1 odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Skladno s 135. členom ZVPot-1, možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
- za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
- za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
- za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (brivniki, depilatorji, strižniki, zobne ščetke, oblikovalci brade, dodatki za britje, laserski odstranjevalci dlačic, strižniki nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalniki dlačic na telesu, dodatki za nego zob, dodatki in nastavki za osebno nego, otroški pripomočki in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen pečat ter nakazujejo uporabo izdelka),
- za blago, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
- je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
- je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
- je podjetje predložilo potrdilo na papirju ali, če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu.
JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
Ponudnik skladno z 71. – 88. členom Zakona varstvu potrošnikov (ZVPot-1), odgovarja za neskladnost prodanega blaga.
Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga, in ki se pokaže v roku dveh let od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost, če prodajalca o neskladnosti obvesti v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti. V obvestilo o neskladnosti mora potrošnik natančno opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti račun, pogodbo ali drug dokument, ki potrjuje nakup. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik posreduje na e-mail: hello@svilena.si, ali ga osebno odda na naslovu: Intent Digital, Janja Gomboc, s.p., Lipahova ulica 13, 1000 Ljubljana.
Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, kot jih določa veljavna zakonodaja o varstvu potrošnikov, potrošnik pa je ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Potrošnik lahko od Ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je Ponudnika obvestil o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnika potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni, pri čemer bo ponudnik obvestil potrošnika o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
Potrošnik, ki od Ponudnika pravilno obvesti o neskladnosti, lahko po sledečem vrstnem redu zahteva od Ponudnika:
- brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
- znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, Ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
Če se je neskladnost pojavila v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe se lahko poda z izjavo, ki je priložena tem pogojem. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kupnina se vrne potrošniku na enak način, kot je potrošnik izvedel plačilo.
ODSTOP OD NAROČILA S STRANI PONUDNIKA
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo Ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Pridržujemo si pravico, da lahko zavrnemo naročilo za katerega ugotovimo, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolagamo, ne moremo izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, vrnemo v roku 5 delovnih dni.
Ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Kupec z vnosom podatkov na spletno mesto oz. z oddajo naročila dovoljuje obdelavo osebnih podatkov. Spletna trgovina uporablja in hrani pridobljene podatke v skladu z veljavno zakonodajo.
Osebni podatki se zbirajo izključno za namene obdelave naročila in za interne potrebe Spletne trgovine, za potrebe izvršitve plačila naročila, statistične namene, pošiljanje ponudb, obdelavo nakupnega obnašanja, pošiljanje reklamnega gradiva in ponudb ipd.
Spletna trgovina se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi kupec sam, s tem ko poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla.
Več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v »Politiki zasebnosti«, dostopni na povezavi.
PRITOŽBE IN SPORI
Pritožbo lahko pisno podate na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na hello@svilena.si. Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te.
Spletna trgovina bo v roku 30 delovnih dni poslala odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev Spletne trgovine dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen.
Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Velenju, razen če veljajo za potrošnika ostale izbirne pristojnosti, ki jih omogoča relevantna zakonodaja. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina ter vsi podatki na njej, kot so besedila, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik na svoji spletni strani sporoča potrošnikom in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
KONČNA DOLOČILA
Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila. Spremenjeni Pogoji bodo objavljeni na spletnem mestu Ponudnika.
Zadnja sprememba: 20. december 2024